مداخلت کی شکایات کا طریقہ کار

انٹرفیرنس کی شکایات کا راستہ مندرجہ ذیل ہے۔

ٹیلی کام آپریٹرز / لائسنس دہندگان جیسے سیلولر موبائل آپریٹرز (سی ایم اوز) ، ڈبلیو ایل ایل آپریٹرز ، ڈیٹا لائسنس ، وی ایچ ایف لینڈ موبائلس آپریٹرز وغیرہ کی انٹرفیرنس کی شکایات ایف ٹی اے کے ذریعہ فیب کو بھیج دی جاتی ہیں۔

ایف ایم ریڈیو اور ٹی وی وغیرہ جیسے میڈیا لائسنس دہندگان کی انٹرفیرنس کی شکایات پیمرا کے توسط سے فیب کو بھیج دی جاتی ہیں۔

سرکاری محکموں / ایجنسیوں کی انٹرفیرنس کی شکایات جیسے سی اے اے ، سپارکو، ایم او آئ بی (پی بی سی اینڈ پی ٹی وی) ، وزارت دفاع ، واپڈا ، ایس این جی پی ایل ، قانون نافذ کرنے والے ایجنسی وغیرہ کی براہ راست فیب بی کو بھیج دی جاتی ہیں۔

مداخلت کی شکایات درج کرنے کے لئے ہدایات

icon-complaints-performa
شکایات کا پرفارما

انٹرفیرنس کی شکایت کا پرفارما پورے علاقے / شہر / صوبے کی بجائے متاثرہ سائٹ کے اصل پتے / نقاط کے حوالے پہ مرکوز ہونا چاہئے

icon-repeat-complaints
دوبارہ آنے والی شکایات کے لئے

ایک ہی جگہ سے دوبارہ آنے والئ انٹرفیرنس کی شکایات کیلئے گذشتہ تاریخ کے حوالوں کے ساتھ شکایت کا نمبر بھی ضرور لکھیں

icon-same-address-complaints
ایک ہی پتے کی شکایات

  انٹرفیرنس کی شکایت ایک ہی پتے کی/ جگہ کی (ارض البلد / طول البلد)  ہوں تو تین ماہ سے پہلے دوبارہ نہیں بھیجا جانا چاہئے ۔

icon-ensure-correctness
نظام کو یقینی بنانا

شکایت پیش کرنے سے پہلے ، یہ یقینی بنائیں کہ آپ کا سسٹم لائسنس کی شرائط کے مطابق چل رہا ہے اور سسٹم ناقص نہیں ہے۔

icon-performa-complete
مکمل پرفارما

پرفارما کے تمام خانوں کو مناسب دستخط کے ساتھ مکمل کریں

icon-attach-images
مطلوبہ تصاویر منسلک کریں

آرایف سکین / کسی بھی مطلوبہ تصاویر کو شکایت پروفارما کے ساتھ منسلک کیا جائے۔

icon-jammer
شناخت شدہ جیمرز کے لئے

کسی خاص جگہ پر پہلے ہی شناخت شدہ جیمرز کے لئے، انٹرفیرنس کی شکایت کی رپورٹ شروع کرنے کے بجائے مناسب نفاذ کی کارروائی کے لئے پی ٹی اے کو بھجوائی جائے

پرفارم

براہ کرم یہاں سے انٹرفیرنس کی شکایات کا پرفارما ڈاؤن لوڈ کریں

pdf-icon

مداخلت کی شکایات کے سوالات کے لئے رابطہ کریں